vrijdag, maart 14, 2008

Ik kwam weer eens deze allereerste blog van me tegen. Een erg lang leven is het niet beschoren geweest blijkbaar. Een paar middernachtelijke loggings die een onwerkelijke oorsprong ergens gevonden hebben.

Nu inmiddels 4 jaar later is het Web wel veranderd. Mensen kijken er op een andere manier naar en het wordt ook veel intensiever gebruikt lijkt het wel. In Nederland sites als Hyves en Marktplaats die zo'n enorme vlucht hebben genomen.

Inmiddels ben ik ook voorzien van allerlei nieuwe gadgets die mobiel bloggen mogelijk maken. Dat is natuurlijk wel intressant om te zien hoe dat gaat werken.

Ik ga deze post verder verwerken en kijken hoe ik mijn andere Web activiteiten toch op een plaats zou kunnen concentreren. Moet toch mogelijk zijn zou je denken.

We gaan het meemaken.


Geen opmerkingen: