dinsdag, maart 18, 2008

Okee, wat ik probeer te doen nu is al mijn Internet aanwezigheden (Plaxo, linkedIn, etc) te verenigen op een pagina; blogger. Lijkt mij voor vrienden en bekenden wel zo handig om alles op een plek in de gaten te kunnen houden.

De link naar LinkedIn heb ik nog niet voor elkaar. Ik zit me te bedenken waar ik allemaal in de loop van de jaren mijn electronische footprint heb achtergelaten. Vroeger had je zoiets als BigFoot waar al je email adressen bij elkaar kwamen. We hebben het hier over de begin jaren '90 toen het hebben van meerdere emailadressen nog helemaal hip was.
Nu moet je op zijn minst op meerdere Social Networking sites een pagina hebben anders ben je echt een digitale nobody.
Maar goed, Hyves, Digg, delicious, flickr, picasa, iGoogle, WAYN, FaceBook, LiveSpaces, MSN, etc etc. Het is niet bij te houden, dus je zult keuzes moeten maken en moeten convergeren, consolideren en meer van dat.

Ik ga dus maar eens verder speuren in Internet land om het u als lezer allemaal wat makkelijker te maken. En dan heb ik nog niet eens mijn hobbies aan dit blog toe kunnen voegen.

Geen opmerkingen: