zaterdag, maart 22, 2008

Terug naar herstel

In mei 2007 kreeg ik een infectie in mijn linkerknie. Na twee operaties en een dikke drie maanden revalidatie ben ik weer langzaam begonnen met fysiotherapie.



Ik werk in een orthopedische kliniek dus ik zit dicht bij het vuur voor het beste advies. Maanden ben ik bezig geweest mijn linkerknie op dezelfde sterkte te krijgen als mijn rechter.

Ik mocht na een week of tien weer beginnen met belasten en gebruikte daarvoor spinning lessen op het Sportcentrum van de Universiteit in Nijmegen.

Inmiddels is spinnen een goede tweede wat mij betreft qua sportinspanning, maar hardlopen blijft toch mijn eerste en grote sport passie. Vandaar dat ik ook nog steeds bezig ben daar weer verder aan te werken.
Langzaamaan begin ik weer iets van een schema op te pakken maar ik moet toegeven dat dat toch moeilijk blijft.
We zullen zien hoe het verder loopt....

Geen opmerkingen: