Vandaag met de kids in Tivoli, het is een heerlijke dag met Fons en Marielle en Frank en Angelina. We zitten met zijn zessen meeste tijd ergens op een bankje in de zon terwijl de kids zich vermaken met treintjes, botsautootjes en de bootjes door het Smurfenland.
Daarnaast 'offert' zich een ouder op om even een rondje mee te rijden, zoals in dit geval ik met Meine in de trein die langsgaat bij de zingende boer met zijn kippen in de schuur.
Meine wil alles twee keer doen achter elkaar. Zelfs het Griezelbos met Niels. (Helaas geen video mogelijk i.v.m. duisternis ;-)
Een weblog over de dingen die mij professioneel en persoonlijk bezig houden. (zorg) Business en IT, processen en procedures, projecten en producten. Interesse in Service Design Thinking, Slimmer Digitaal werken en zaken als Gettings Things Done.
Posts tonen met het label kids. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kids. Alle posts tonen
zondag, september 14, 2008
vrijdag, maart 14, 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)
