vrijdag, maart 21, 2008

Vorige week zaterdag heeft Niek zijn C diploma gehaald. Dit is zijn laatste zwemles op vrijdagavond. Ik ben met Niek begonne met zwemmen toen hij ongeveer 3 maanden was met babyzwemmen. Hij is nu ruim 7 en al die tijd hebben we met veel plezier in Bad West gezwommen. Het examen dat hij moest doen voor C vond ik behoorlijk pittig uitzien. Vooral het gekleed zwemmen is een flinke inspanning. Ik was supertrots op hem toen hij uiteindelijk uit het water klom.

Vandaag wilde hij nog een keer meezwemmen, om afscheid te nemen, maar vooral ook geloof ik omdat Ilse jarig is geweest en zou trakteren.

Hij mag nog een paar proeflessen volgen en ik zou het leuk vinden wanneer hij nog een keer naar het wedstrijdzwemmen zou gaan omdat ik denk dat hij best goed is in de borstcrawl, maar dat is misschien ook alleen maar projectie ;-)

Zelf wil Niek graag gaan hockeyen. We zullen zien waar de volgende blogs over zullen gaan.

Geen opmerkingen: