vrijdag, maart 21, 2008

Queen terug met album en tour??

Gisteren las ik het volgende bericht op VK Online.
Gezien mijn jarenlange fanschap van deze mammoet van de symfonische rock moet ik me daar toch een mening over vormen.
Vorig jaar was ik bij het concert dat Queen en Paul Rodgers gaf in het Gelredome. Mijn laatste herinnering aan de band was de Live Magic tour in Leiden ergens midden jaren 80.
Dat maakte toen zo'n verpletterende indruk dat ik met scepsis naar Arnhem vertrok. Twintig jaar later en een legendarische frontman minder. Wat zou dat moeten worden?

De avond was zeer aangenaam daar in Arnhem. De zaal enthousiast en de verhalen die ik om mij heen hoorde, betrof het allemaal fans van het eerste uur die deze wederopstanding toch niet konden laten gaan.
Men was over het algemeen positief over de mix van nummers en het zingen van Paul.
Maar nu een nieuw album en een nieuwe tour? Ik weet het niet. Sommige dingen kun je maar beter laten zoals het was.

Maar wie weet ben ik straks toch weer nieuwsgierig hoe men het gaat doen en hoor ik hier en daar stukken van het nieuwe album die smaken naar meer. Ik ben benieuwd hoe het verder verloopt.

Geen opmerkingen: