vrijdag, november 15, 2013

Een blog schrijven vanuit Evernote








Hoe kun je een blog schrijven en automatisch versturen vanuit Evernote…

Een blog schrijven vanuit Evernote



Al heel wat jaren gebruik ik Evernote als digitaal archief. Je kunt er makkelijk allerlei verschillende documenten in opslaan en terug vinden. Het werkt op alle verschillende platformen van Android, WIndows, mobiel als ook op het web. Daarnaast zijn er ook toepassingen die Evernote aanpassen aan de GTD workflow of als blogging instrument. Het is een van de weinige cloud applicaties waar ik de betaalde Premium versie van genomen heb. En van die investering heb ik nog nooit ook maar een seconde spijt gehad. Je krijgt meer opslag capaciteit, meer dataverkeer in de maand, geen reclames meer en je hebt toegang tot support desk voor je vragen.


Ik ben dan ook steeds aan het zoeken naar nieuwe manieren om Evernote te gebruiken. Een mooi overzicht van alle nieuwe functies in versie 5 vind je hier in de blog van Jason Frasca. Of een handig overzicht van alle keyboard shortcuts in Evernote. Jason heeft een hele categorie van functionaliteiten uit Evernote op zijn blog staan. Een handige verzameling van weetjes.


Nu schrijf ik dit blog als een notitie in Evernote en door dit bericht zodadelijk te mailen naar het speciale adres op mijn wordpress site wordt het als blog gepubliceerd. Als alles goed werkt ook als G+ post automatisch. Kan haast niet wachten om te zien of het werkt zoals ik bedacht had.






Verstuurd vanuit Evernote







from WordPress http://victorhaze.wordpress.com/2013/11/11/een-blog-schrijven-vanuit-evernote/

via IFTTT

Geen opmerkingen: